Din varukorg

Du är nu 1 000 kr ifrån fri frakt
59 kr
Det finns inte fler produkter i din varukorg

Vanliga frågor & svar

Frakt & leverans

Hur lång är leveranstiden?
Din beställning skickas normalt inom 1-3 arbetadagar. Läs mer om frakt & leverans här.

Hur skickas min order?
Vi erbjuder flera olika leveransalternativ för att ge dig största möjliga valfrihet i hur din order levereras. Vi erbjuder leverans till utlämningsställe med PostNord och DHL.

Leverans till utlämningsställe med PostNord är alltid kostnadsfritt vid köp över 1000 kr.


Kan jag spåra min order?Så fort ditt paket skickas från vårt lager får du ett mail med en spårningslänk. Där kan du följa din order och själv se när det anländer till din adress/valt utlämningsställe. Observera att spårningsinformationen ibland kan ta upp till 48 timmar att uppdateras. Om du inte fått någon spårningslänk inom ett par dagar efter din orderbekräftelse får du gärna kontakta oss så hjälper vi dig att spåra det!

Beställning

Kan jag avbryta min order?
Vi kan tyvärr inte garantera att vi hinner avbryta en redan lagd order. Vårt lager är snabba när de packar din order, och skulle du vilja avbryta din order så rekommenderar vi dig att kontakta vår kundservice så snart som möjligt!

Jag har en rabattkod. Vart fyller jag i den?
För att aktivera din rabattkod så klickar du på "Har du en kampanjkod?" i kassan. Fyll sedan i koden och tryck på "Lägg till" så ska rabatten aktiveras.


Kan jag ändra leveransadress?Klarna gör en automatisk riskbedömning när du fyller personnummer i kassan. Det är denna som avgör huruvida du kan välja en annan leveransadress än den du är folkbokförd på.

Retur & byte

Hur gör jag en retur?
1. Fyll i det medskickade returformuläret och ange vilka produkter du vill returnera samt anledning till returen.
2. Packa returformuläret tillsammans med de produkter du önskar returnera i lämplig förpackning, förslagsvis samma emballage som de levererades i. Tänk på att alla produkter ska vara i samma skick som när du mottog dem och med eventuella lappar och etiketter kvar.
3. Fäst den förbetalda returetiketten som skickades med din beställning på paketet och lämna in det hos ditt PosNord-ombud.Tänk på att spara ditt returkvitto tills vi har bekräftat att vi mottagit din retur!

Hur gör jag ett byte?
För att byta en vara behöver du returnera den enligt instruktionerna nedan. Sedan lägger du en ny beställning med produkten du vill byta till. Du återbetalas sedan för den ursprungliga varan. Har du betalat med faktura hos Klarna så kommer denna att justeras.

1. Fyll i det medskickade returformuläret och ange vilka produkter du vill returnera samt anledning till returen.
2. Packa returformuläret tillsammans med de produkter du önskar returnera i lämplig förpackning, förslagsvis samma emballage som de levererades i. Tänk på att alla produkter ska vara i samma skick som när du mottog dem och med eventuella lappar och etiketter kvar.
3. Fäst den förbetalda returetiketten som skickades med din beställning på paketet och lämna in det hos ditt PosNord-ombud.Tänk på att spara ditt returkvitto tills vi har bekräftat att vi mottagit din retur!

 

Övrigt


Hjälp! Jag har glömt mina inloggningsuppgifter och kommer inte in på mitt konto!Om du har glömt eller inte har ett lösenord, klicka på glömt mitt lösenord. Ett konto skapas automatiskt vid lagd order. Skulle du ha andra problem med ditt konto så kan du kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig!

E-post: kundservice@skogmarks.se



Har du fortfarande inte fått svar på din fråga? Tveka inte med att kontakta oss!

E-post: kundservice@skogmarks.se
Telefon: 010-195 65 55 (Mån-fre 9-15)